Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86345
Titel: О проблеме обучения маркетингу
Autoren: Карпеко, О. И.
Stichwörter: маркетинг;подготовка специалистов;зарубежный опыт;высшее образование;образовательные программы;marketing;training of specialists
Erscheinungsdatum: 2000
Herausgeber: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Thesis
Zitierform: Карпеко, О. И. О проблеме обучения маркетингу / О. И. Карпеко // Международное образование и партнерство : тезисы докладов Международной конференции в рамках проекта Регионального академического партнерства (REAP), Минск, 17-18 ноября 2000 г. – Минск : БГЭУ, 2000. – С. 28-31.
Zusammenfassung: Small experience in training specialists in marketing in Belarus, weak implementation of marketing principles at the enterprises of the country demand the accurate study of marketing training abroad. At the same time we are to take into account the traditions of the National education and the specific conditions of the activities of Belarus enterprises in the period of transition to the market economy.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86345
ISBN: 985-426-634-6
Enthalten in den Sammlungen:Международное образование и партнерство

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Karpeko_O._I..pdf118.64 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.