Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/84207
Title: Коммуникации в маркетинге взаимоотношений
Other Titles: Communication in relationship marketing
Authors: Акулич, И. Л.
Кудасова, Е. В.
Жук, Ю. А.
Akulich, I.
Kudasova, E.
Juk, Yu.
Keywords: маркетинг взаимоотношений;коммуникации;клиенты;менеджмент жалоб;relationship marketing;communications;complaint management
Issue Date: 2020
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Акулич, И. Л. Коммуникации в маркетинге взаимоотношений / И. Л. Акулич, Е. В. Кудасова, Ю. А. Жук // Научные труды Белорусского государственного экономического университета. Вып. 13 / [редкол.: В.Ю. Шутилин (гл. ред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т. - Минск : БГЭУ, 2020. - С. 3-10.
Abstract: Рассматриваются основные тенденции изменения коммуникационной политики при эволюции классической концепции маркетинга в концепцию маркетинга взаимоотношений. Указываются основные инструменты коммуникационной политики и показываются возможности их практической реализации в маркетинге взаимоотношений.
The article discusses the main trends in communication policy changes during the evolution of the classical concept of marketing into the concept of relationship marketing. The main tools of communication policy are indicated and the possibilities of their practical implementation in relationship marketing are shown.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/84207
ISBN: 978-985-564-292-4
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akulich_I._3_10.pdf158.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.