Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83769
Title: Social Media Marketing’s Influence on Business Strategy
Other Titles: Влияние маркетинга в социальных сетях на бизнес-стратегию
Authors: Nahed Taha
Нахед Таха
Keywords: business strategy;marketing;social networks;means of communication;бизнес-стратегии;маркетинг;социальные сети;средства коммуникации
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Nahed Taha. Social Media Marketing’s Influence on Business Strategy / Nahed Taha // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2019. - № 6 (137) - С. 121-126.
Abstract: The article examines the opportunities of using social media in business operation. The advantages of social media in comparison with other media and means of communication are highlighted. The risks of and managers’ concerns about the use of social media in the workplace are discussed. The trend is described towards using social networking in the recruitment process.
Рассматриваются возможности использования социальных сетей в деятельности организации. Характеризуются преимущества социальных сетей по сравнению с другими средствами и каналами коммуникации. Выявляются риски, связанные с использованием социальных сетей на рабочем месте и вызывающие обеспокоенность руководства организаций. Описывается современная тенденция по использованию социальных сетей для набора персонала.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83769
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2019, № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nakhed_TAKhA_121_126.pdf225.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.