Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80572
Title: Креатив как инструмент диверсификации портфеля услуг на радиорынке Республики Беларусь
Other Titles: Creative as a tool to diversify the services portfolio in the radio market of the Republic of Belarus
Authors: Змитрович-Клепацкая, А. В.
Zmitrovich-Kliapatskaya, A. V.
Keywords: радиостанция;рекламодатели;радиорынок;radio station;advertisers
Issue Date: 2019
Language: Русский
Type: Article
Citation: Змитрович-Клепацкая, А. В. Креатив как инструмент диверсификации портфеля услуг на радиорынке Республики Беларусь / А.В. Змитрович-Клепацкая // Экономика глазами молодых : сборник статей XII Международного экономического форума молодых ученых (г. Минск, 11–12 октября 2019 г.) / [редкол.: А.А. Быков (науч. ред.), О.А. Морозевич (зам. науч. ред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорус. гос. экон. ун-т", Совет молодых ученых. - Минск : БГАТУ, 2019. - С. 81-87.
Abstract: Перераспределение рекламных бюджетов в пользу интернета и возросшая конкуренция на радиорынке вынуждают радиостанции Республики Беларусь искать новые способы привлечения рекламодателей. Одним из выходов в сложившейся ситуации может выступать креативный подход в размещении рекламного сообщения клиента с использованием нестандартных для радио форм и площадок размещения радиорекламы. Создание спецпроектов, разработанных индивидуально под каждого клиента, и использование нетрадиционных точек контакта радиостанции со слушателями – направление, которое может заинтересовать рекламодателя и помочь радиостанциям увеличить прибыль.
Redistribution of advertising budgets in favor of the Internet and the increased competition in the radio market make the radio stations of the Republic of Belarus look for new ways to attract advertisers. One of the ways out of this situation can be a creative approach in placing an advertising message of the client using non-standard forms for radio and advertising platforms. The creation of special projects prepared individually for each client, and the use of non–traditional points of contact with the listeners of the radio station is a direction that сan interest the advertiser and help radio stations to increase profits.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80572
ISBN: 978-985-25-0004-3
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zmitrovich_A._V..pdf306.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.