Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77498
Title: Развитие брэндинга в Беларуси
Authors: Тарелко, В. В.
Keywords: брэндинг;брэнды;национальный конкурс;Брэнд года;branding
Issue Date: 2003
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
metadata.dc.language: Русский
Type: Article
Citation: Тарелко, В. В. Развитие брэндинга в Беларуси / В. В. Тарелко // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы международной науч.-практ. конф., Минск, 26-28 мая 2003 г. / БГЭУ, Балтийский рус. ин-т ; [под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : БГЭУ, 2003. - С. 289.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77498
ISBN: 985-426-919-1
Appears in Collections:2003

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TarelkoV.V._289.pdf208.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.