Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарелко, В. В.-
dc.date.accessioned2019-03-14T14:10:27Z-
dc.date.available2019-03-14T14:10:27Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationТарелко, В. В. Развитие брэндинга в Беларуси / В. В. Тарелко // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы международной науч.-практ. конф., Минск, 26-28 мая 2003 г. / БГЭУ, Балтийский рус. ин-т ; [под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : БГЭУ, 2003. - С. 289.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-919-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77498-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectбрэндингru_RU
dc.subjectбрэндыru_RU
dc.subjectнациональный конкурсru_RU
dc.subjectБрэнд годаru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.titleРазвитие брэндинга в Беларусиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2003

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TarelkoV.V._289.pdf208.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.