Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77369
Title: Философия современного маркетинга
Authors: Бердин, А. Ю.
Лизакова, Р. А.
Keywords: маркетинг;философия маркетинга;социально-этический маркетинг;маркетинг взаимодействия;базовые ценности;marketing philosophy
Issue Date: 2003
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Бердин, А. Философия современного маркетинга / А. Бердин, Р. Лизакова // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы международной науч.-практ. конф., Минск, 26-28 мая 2003 г. / БГЭУ, Балтийский рус. ин-т ; [под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : БГЭУ, 2003. - С. 28-29.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77369
ISBN: 985-426-919-1
Appears in Collections:2003

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berdin_A._28_29.pdf2.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.