Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/76880
Title: Influence of branding on commerce in the Republic of Belarus
Authors: Tamashevich, M. R.
Maslakova, V. V.
Keywords: branding;commercial activities;light industry;brands of Belarus;брендинг;бренды Беларуси;коммерческая деятельность;легкая промышленность
Issue Date: 2018
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Tamashevich, M. R. Influence of branding on commerce in the Republic of Belarus / M. R. Tamashevich, V. V. Maslakova // Современный механизм функционирования торгового бизнеса и туристической индустрии: реальность и перспективы : материалы II Международной научно-практической конференции студентов и молодых ученых, г. Минск, 1-2 марта 2018 г. / [редкол.: Г.А. Короленок (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т. - Минск : БГЭУ, 2018. - С. 513-514.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/76880
ISBN: 978-985-564-232-0
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tamashevich_M.R._s._513_514.pdf61.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.