Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75285
Title: Совершенствование управление брендами
Authors: Мухурова, А. Л.
Савченко, О. Е.
Черник, Н. Ю.
Keywords: бренд;службы маркетинга;управление брендами;brand;marketing services
Issue Date: 2007
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Мухурова, А. Л. Совершенствование управление брендами / А. Л. Мухурова, О. Е. Савченко, Н. Ю. Черник // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VIII междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 мая - 2 июня 2007 г. / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2007. – С. 179-180.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75285
ISBN: 978-985-6544-91-3
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mukhurova_A.L..pdf4.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.