Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74699
Title: Маркетинговые исследования : электронный учебно-методический комплекс для магистрантов программы «Бизнес-администрирование»
Authors: Вертай, С. П.
Keywords: маркетинговые исследования;план исследований;сбор информации;опрос;анализ данных;marketing research;research plan;collection of information;data analysis;interview
Issue Date: 2018
Language: Русский
Type: Learning Object
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74699
Appears in Collections:Кафедра экономики и управления

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.Titulnyy_list.doc31 kBMicrosoft WordView/Open
2.Vvedenie.doc36 kBMicrosoft WordView/Open
3.Uchebnaya_programma_2017.pdf2.86 MBAdobe PDFView/Open
4.Opornyy_konspekt_lektsiy.doc861.5 kBMicrosoft WordView/Open
5.Metod._materialy_dlia_kontrolia_znaniy.doc42 kBMicrosoft WordView/Open
6.Metod._rekomendatsii.docx34.7 kBMicrosoft Word XMLView/Open
7.Spisok_osnovnoy_i_dopolnitelnoy_literatury.doc32 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.