Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/72991
Title: What a brand is and the laws of branding
Other Titles: Что такое брэнд и законы брэндинга
Authors: Зайцева, А. Д.
Keywords: брэндинг;брэнды;фирменные знаки;создание брэндов;имидж брэнда;brands;brand names;creating brands
Issue Date: 2007
Language: Английский
Type: Thesis
Citation: Зайцева, А. Д. What a brand is and the laws of branding = Что такое брэнд и законы брэндинга / А. Д. Зайцева // Социально-ориентированная экономика Республики Беларусь: проблемы и перспективы развития : материалы II республиканской студенческой научно-практической конференции, Бобруйск, 24 апреля 2007 г. / [редкол.: В.Н. Гавриленко и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2007. - С. 131-133.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/72991
ISBN: 978-985-484-446-6
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_A.D._131_133.pdf823.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.