Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗалесская, Н. А.-
dc.contributor.authorZalesskaya, N. A.-
dc.date.accessioned2017-11-03T12:49:34Z-
dc.date.available2017-11-03T12:49:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗалесская, Н. А. Особенности использования слоганов в банковском брэндинге ( на примере слоганов белорусских банков) / Н. А. Залесская // Теоретические и методологические аспекты коммуникации : сборник научных трудов кафедры межкультурной экономической коммуникации Белорусского государственного экономического университета. Вып. 5. - Минск : РИВШ, 2015. - С. 38-42.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-500-843-0-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67938-
dc.description.abstractThe article dwells оn advertising communication and demonstrates how Belarusian banks using structural-semantic features of slogans, form а certain idea оf themselves and their services in the mind of consumers, create а desired image and promote their· servises and products on the market.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectбанкиru_RU
dc.subjectбанковский брэндингru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectслоганыru_RU
dc.subjectbanksru_RU
dc.subjectbank brandingru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.titleОсобенности использования слоганов в банковском брэндинге (на примере слоганов белорусских банков)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Теоретические и методологические аспекты коммуникации, 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
N.A._Zalesskaya.pdf429.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.