Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66017
Title: Особенности группового преобразующего лидерства
Authors: Морозова, Н. А.
Keywords: маркетинг;лидерство;потребительский спрос;marketing;leadership;consumer demand
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Морозова, Н. А. Особенности группового преобразующего лидерства / Н. А. Морозова // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 168-169.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66017
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Morozova_N.A..pdf284.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.