Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65754
Title: Исследование эффективности деятельности педагогов-новаторов по формированию предпринимательских компетенций учащихся сельских школ
Other Titles: Research of effectiveness teachers-innovators activities directed to formation of rural school’s pupils enterpreneural competencies
Authors: Бедулина, Г. Ф.
Bedulina, G. F.
Keywords: инновационные площадки;социальное партнерство;экономическое поведение;предпринимательские компетенции;педагоги-новаторы;сельские школьники;innovative sites;entrepreneurial competence
Issue Date: 2017
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Бедулина, Г. Ф. Исследование эффективности деятельности педагогов-новаторов по формированию предпринимательских компетенций учащихся сельских школ / Г. Ф. Бедулина // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2017. — Вып. 10. - С. 603-611.
Abstract: Статья посвящена исследованию организационно-методических аспектов инновационной деятельности педагогов-новаторов Гродненской области. Выявлена необходимость изучения, разработки и внедрения новых подходов в формировании экономического поведения и предпринимательских компетенций учащихся сельских школ.The article is devoted to research of organizational-methodical aspects of innovative activity of teachers- innovators from Grodno region. The neñessity of research development and introduction of new approaches to the economic behavior and entrepreneurial competencies of pupils from rural areas is identified.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65754
ISBN: 978-985-564-155-2
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bedulina_G._F._s._603_611.pdf121.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.