Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65440
Title: Многофункциональность товара в маркетинге
Authors: Волынец, Н. И.
Keywords: многофункциональность товара;маркетинг;маркетинговые задачи;функции товара;product marketing;versatility of the product
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Волынец, Н. И. Многофункциональность товара в маркетинге / Н. И. Волынец // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 47-48.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65440
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volynets_N.I._s._47_48.pdf609.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.