Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65430
Title: Интернет в продвижении новой продукции
Authors: Волков, Г. Г.
Keywords: продвижение продукции;интернет и торговля;новые товары;promotion of products
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Волков, Г. Г. Интернет в продвижении новой продукции / Г. Г. Волков // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 43-44.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65430
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volkov_G.G._s._43_44.pdf617.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.