Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласова, Г. М.-
dc.date.accessioned2017-07-10T08:40:37Z-
dc.date.available2017-07-10T08:40:37Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationВласова, Г. М. Активная упаковка как элемент маркетинга / Г. М. Власова // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 43.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65428-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectактивная упаковкаru_RU
dc.subjectэлементы маркетингаru_RU
dc.subjectтовародвижениеru_RU
dc.subjectпленочный материалru_RU
dc.subjectactive packagingru_RU
dc.titleАктивная упаковка как элемент маркетингаru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlasova_G.M._s._43.pdf314.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.