Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65393
Title: Интернет как инструмент маркетинга
Authors: Глинский, О. Ю.
Keywords: инструменты маркетинга;маркетинговая деятельность;интернет и бизнес;marketing activities
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Глинский, О. Ю. Интернет как инструмент маркетинга / О. Ю. Глинский // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 58.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65393
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Glinskiy_O.Yu._s._58.pdf262.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.