Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65288
Title: Оценка эффективности библиотечной рекламы
Authors: Петреева, С. В.
Keywords: библиотечная реклама;эффективность рекламы;рекламная кампания;рекламная деятельность;library advertising;advertising effectiveness;advertising activity
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Петреева, С. В. Оценка эффективности библиотечной рекламы / С. В. Петреева // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 192-193.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65288
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petreeva_S._V..pdf648.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.