Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетреева, С. В.-
dc.date.accessioned2017-06-29T06:21:11Z-
dc.date.available2017-06-29T06:21:11Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationПетреева, С. В. Оценка эффективности библиотечной рекламы / С. В. Петреева // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 192-193.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65288-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectбиблиотечная рекламаru_RU
dc.subjectэффективность рекламыru_RU
dc.subjectрекламная кампанияru_RU
dc.subjectрекламная деятельностьru_RU
dc.subjectlibrary advertisingru_RU
dc.subjectadvertising effectivenessru_RU
dc.subjectadvertising activityru_RU
dc.titleОценка эффективности библиотечной рекламыru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petreeva_S._V..pdf648.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.