Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65287
Title: Маркетинг санаторно-курортных услуг
Authors: Пекарчик, А. А.
Keywords: санаторно-курортные комплексы;качество услуг;внешний маркетинг;мотивация персонала;quality of services;external marketing
Issue Date: 2004
metadata.dc.language: Русский
Type: Thesis
Citation: Пекарчик, А. А. Маркетинг санаторно-курортных услуг / А. А. Пекарчик // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 191-192.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65287
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pekarchik_A._A..pdf651.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.