Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПекарчик, А. А.-
dc.date.accessioned2017-06-29T06:07:43Z-
dc.date.available2017-06-29T06:07:43Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationПекарчик, А. А. Маркетинг санаторно-курортных услуг / А. А. Пекарчик // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 191-192.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65287-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectсанаторно-курортные комплексыru_RU
dc.subjectкачество услугru_RU
dc.subjectвнешний маркетингru_RU
dc.subjectмотивация персоналаru_RU
dc.subjectquality of servicesru_RU
dc.subjectexternal marketingru_RU
dc.titleМаркетинг санаторно-курортных услугru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pekarchik_A._A..pdf651.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.