Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65157
Title: Культура как фактор влияния на поведение потребителей
Authors: Ивашевич, И. Ф.
Keywords: культура;поведение потребителя;культурные ценности;culture;consumer behavior
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Ивашевич, И. Ф. Культура как фактор влияния на поведение потребителей / И. Ф. Ивашевич // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 100-101.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65157
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivashevich_I.F..pdf295.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.