Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/64920
Title: Das marktpotential eines kunden
Authors: Lange, S.
Ozolinja, N.
Keywords: marktpotenzial;dynamische prozesse;kunden;kundenbeziehungen;потенциал рынка;клиенты;взаимоотношения с клиентами
Issue Date: 2005
Language: Немецкий
Type: Thesis
Citation: Lange, S. Das marktpotential eines kunden / S. Lange, N. Ozolinja // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы Vl международной научно-практической конференции (Минск, 30-31 мая 2005 г.) / под общ. ред. И.Л. Акулича ; Дортмундская высшая школа, Ун-т Ганновера, БГЭУ. - Минск : Мэджик Бук, 2005. - C. 5-7.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/64920
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lange._S._Ozolinja N._5_7.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.