Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/64460
Title: Маркетинг банка, ориентированный на клиента
Authors: Леонович, Т. И.
Leonovich, T. I.
Keywords: банковский маркетинг;банковские услуги;качество обслуживания;имидж банков;bank marketing;banking services;quality of service
Issue Date: 2005
metadata.dc.language: Русский
Type: Thesis
Citation: Леонович, Т. И. Маркетинг банка, ориентированный на клиента / Т. И. Леонович // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы Vl международной научно-практической конференции (Минск, 30-31 мая 2005 г.) / под общ. ред. И.Л. Акулича ; Дортмундская высшая школа, Ун-т Ганновера, БГЭУ. - Минск : Мэджик Бук, 2005. - C. 167-168.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/64460
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leonovich._T._I..pdf687.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.