Browsing "Теория и практика менеджмента и маркетинга" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 30 of 1971  next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
20022002, Содержание. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ThesisРусский
20022002, Титульный лист. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ThesisРусский
20032003, Содержание. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ArticleРусский
20032003, Титульный лист. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ArticleРусский
20042004, Содержание. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ThesisРусский
20042004, Титульный лист. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ThesisРусский
20052005, Титульный лист. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ThesisРусский
20062006, Титульный лист. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ThesisРусский
20072007, Содержание. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ThesisРусский
20072007, Титульный лист. Теория и практика менеджмента и маркетинга-ThesisРусский
2002Call center – kommunikationszentrenReusch, Peter J.A.; Reusch, PascalThesisНемецкий
2005Can forest industry constitute the Latvian national competitive advantage on the EU level?Chirjevskis, A.ThesisАнглийский
2006Cultures manageriales et perception des delocalisations industriellesCabagnols, P.ThesisФранцузский
2005Das marktpotential eines kundenLange, S.; Ozolinja, N.ThesisНемецкий
2002Decrease of Yield of grain in Latvia during the transition period from planned economy lo market economyKruze, M.ThesisАнглийский
2004E-mail как инструмент маркетингаБас, С. В.ThesisРусский
2007Estrategias para gestion del riesgo climatico mediante derivados financierosMontserrat Font VilaltaThesisИспанский
2005Ethnocommunicative competence (ECC) and its role in creation and development of international relationship in LatviaPlotka, l.; Vidnere, M.ThesisАнглийский
2002Food Marketing Practice аt Latvian SchoolsMelngaile AijaThesisАнглийский
2006Globalizace а tzv. megatrendy 2000-2010Sirucek, P.ThesisЧешский
2004How defining thе most prospective and attractive industries in Latvia?Galeniece, M.; Cirjevskis, A.ThesisАнглийский
2006Incentives and benefits for investment management in JordanAlhangtah, O. J.ThesisАнглийский
2004Kennen sie den wert ihres kunden?Lange, S.ThesisНемецкий
2004Las transacciones economicas de la empresa con el exterior en el marco de la libre circculacion de capitales de la Union Europea. El caso EspanolMontserrat Font VilaltaThesisИспанский
2006Management collectif et PME: le cas du secteuragro-alimentaireFourcade, C.ThesisФранцузский
2002Marka I jez znaczenie w wyborach konsumentow oraz dzialaniach podmiotow gospodarczychWrona, S.ThesisПольский
2002Marketing mаnаgеmеntLiverani, Prof.Dr.ThesisАнглийский
2002Marketing organizacji non profitlwankiewicz-Rak, B.ThesisПольский
2006Marкeting for commercialactivity managementBorisova, О. V.ThesisАнглийский
2004Network маркетингСтасюкевич, С. В.ThesisРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1