Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75326
Title: Marкeting for commercialactivity management
Authors: Borisova, О. V.
Keywords: commercial activity management;marketing research;directions of marketing;управление коммерческой деятельностью;маркетинговые исследования
Issue Date: 2006
Language: Английский
Type: Thesis
Citation: Borisova, O. V. Marкeting for commercialactivity management / O. V. Borisova // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VII международной научно-практической конференции, [Минск, 1-2 июня 2006 г.] / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2006. - С. 39-40.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75326
ISBN: 985-6544-79-3
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borisova_O._V._s._39_40.pdf946.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.