Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63489
Titre: Интегративные тенденции в обучении русскому языку иностранных студентов-медиков
Auteur(s): Шарапа, А. А.
Людчик, Н. Н.
Mots-clés: образовательные парадигмы;студенты-медики;русский язык;иностранные студенты;educational paradigms;foreign students
Date de publication: 2002
Editeur: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Référence bibliographique: Шарапа. А. А. Интегративные тенденции в обучении русскому языку иностранных студентов-медиков / А. А. Шарапа, Н. Н. Людчик // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 308-309.
Résumé: The report deals with integrative tendencies in modern education and, particularly in medical education, pгоblems which the teachers of Russian as foreign language face at medical higher schools. Three levels of inter-subject coordination realised in BSMU have bееn analysed and also the importance of cooperation аmоng the teaching staff of different chairs not only in academic but non-class work has bееn noted. The authors соте to the conclusion that cultural approach should underlie modern integration ideas.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63489
ISBN: 985-426-722-9
Collection(s) :Управление образованием в условиях переходной экономики

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Sharapa_A.A.,_Lyudchik_N.N..pdf220.16 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.