Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63489
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorШарапа, А. А.-
dc.contributor.authorЛюдчик, Н. Н.-
dc.date.accessioned2017-05-10T12:31:07Z-
dc.date.available2017-05-10T12:31:07Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationШарапа. А. А. Интегративные тенденции в обучении русскому языку иностранных студентов-медиков / А. А. Шарапа, Н. Н. Людчик // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 308-309.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-722-9-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63489-
dc.description.abstractThe report deals with integrative tendencies in modern education and, particularly in medical education, pгоblems which the teachers of Russian as foreign language face at medical higher schools. Three levels of inter-subject coordination realised in BSMU have bееn analysed and also the importance of cooperation аmоng the teaching staff of different chairs not only in academic but non-class work has bееn noted. The authors соте to the conclusion that cultural approach should underlie modern integration ideas.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectобразовательные парадигмыru_RU
dc.subjectстуденты-медикиru_RU
dc.subjectрусский языкru_RU
dc.subjectиностранные студентыru_RU
dc.subjecteducational paradigmsru_RU
dc.subjectforeign studentsru_RU
dc.titleИнтегративные тенденции в обучении русскому языку иностранных студентов-медиковru_RU
dc.typeArticle-
Enthalten in den Sammlungen:Управление образованием в условиях переходной экономики

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Sharapa_A.A.,_Lyudchik_N.N..pdf220.16 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.