Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63416
Title: Культурамаўленчы аспект беларускамоўнай рэкламы
Authors: Навасельцава, І. І.
Keywords: беларуская мова;рэклама;рэкламные кампаніі;рэкламныя стратэгіі;белорусский язык;рекламные стратегии;Belarusian language;advertising strategies
Issue Date: 2009
Language: Белорусский
Type: Article
Citation: Навасельцава, І. І. Культурамаўленчы аспект беларускамоўнай рэкламы / І. І. Навасельцава // Теоретические и методологические аспекты коммуникации : сборник научных трудов кафедры межкультурной экономической коммуникации Белорусского государственного экономического университета. Вып. 3. - Минск : РИВШ, 2009. - С. 63-71.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63416
ISBN: 978-985-500-274-2
Appears in Collections:Теоретические и методологические аспекты коммуникации, 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Navaseltsava_I.I._63_71.pdf681.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.