Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/62687
Title: Основные механизмы продвижения товаров и услуг
Other Titles: Basic mechanisms of promoting products and services
Authors: Шаврук, Е. Ю.
Shavruk, E. Yu.
Keywords: стратегии продвижения;реклама;прямые продажи;стимулирование продаж;интернет-реклама;advertising;direct sales;internet advertising
Issue Date: 2016
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Шаврук, Е. Ю. Основные механизмы продвижения товаров и услуг / Е. Ю. Шаврук // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2016. — Вып. 9. - С. 400-406.
Abstract: В статье анализируются особенности продвижения в традиционном маркетинге и интернет- маркетинге. Изучается интернет-реклама как коммуникативный прогресс передачи информации электронным путем в сети Интернет, дается собственное определение интернет-рекламы. Выявляются преимущества и недостатки интернет-рекламы.
The article analyzes the characteristics of promotion in traditional marketing and Internet marketing. Online advertising as communicative progress of transmitting information electronically on the Internet has been studied. The definition of Internet advertising has been given. The advantages and disadvantages of online advertising are mentioned.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/62687
ISBN: 978-958-564-084-5
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shavruk_E._Yu..pdf200.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.