Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/26036
Title: Реклама с креативом или без него
Authors: Исайчикова, Н. И.
Isaychikova, N. I.
Keywords: рекламная деятельность;инновационные решения;рекламное обращение;рекламные агенства;advertising
Issue Date: 2010
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Исайчикова, Н. И. Реклама с креативом или без него / Н. И. Исайчикова // Механизмы устойчивого развития инновационных социально-экономических систем : материалы V Междунар. науч.-практ. конф. (Бобруйск, 1 апр. 2010 г.). - Минск: БГЭУ, 2010. - С. 26-27.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/26036
ISBN: 978-985-484-687-3
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Isaychikova.pdf618.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.