Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/25244
Title: Product supply organizational structure
Authors: Reshin, Eduard
Keywords: product supply;brand management;customers business development
Issue Date: 2002
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Reshin, E. Product supply organizational structure / Eduard Reshin // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Белорус. гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : БГЭУ, 2002. - С. 259-261.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/25244
ISBN: 985-426-835 - 7
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2002

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reshin_E._S._259-261.pdf850.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.