Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 61-75 of 246 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2000Advertising: Do We Need It?Romanenya, N. S.; Романеня, Н. С.-Английский
2000Банковская реклама в Республике Беларусь. Опыт и проблемы становленияЗакружная, Е. В.-Русский
2000Some History of AdvertisingMatsueva, K. V.; Мацуева, К. В.-Английский
2000Реклама в системе маркетинговых коммуникацийХитрун, Я. М.-Русский
2018Marketing communication and advertisement in modern business. International business on the InternetOrlova, A.; Bodrilova, O.; Sorokina, A.I.ArticleАнглийский
2018The language of advertising slogansIvashyna, E.; Sorokina, A. I.ArticleАнглийский
2018The power of words in TV- advertisingZhurba, M.; Ignatiuk, O. V.ArticleАнглийский
2018The influence of the stereotyped thinking on the marketing policy of the companiesYermik, A.; Akhremchyk, E.; Kleiner, L. N.ArticleАнглийский
2003Влияние рекламы на результаты торговой деятельностиПаина, В.ArticleРусский
2001Creating an advertisementПримшиц, Е. Б.; Primshic, E. B.-Английский
2004Направления совершенствования ценовой политики компании-медиаселлераАлексеенко, И. В.; Alekseenko, I. V.-Русский
2016Аромамаркетинг как инструмент продвижения продукцииОрлова, Д. В.; Пантелеева, Ж. С.; Orlova, D. V.; Panteleeva, Zh. S.ArticleРусский
2004Возможности и перспективы использования электронных каталогов в отечественной и зарубежной практикеСмагин, И. С.; Smagin, I. S.-Русский
2000AdvertisementЖуравлева, О. В.; Zhuravleva, O. V.ThesisАнглийский
2008Психологические особенности рекламы и ее роль в повышении конкурентоспособности продукцииКалико, Е. В.; Kaliko, E. V.ThesisРусский
Results 61-75 of 246 (Search time: 0.0 seconds).