Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-14 of 14 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2002Email-маркетингЧиж, А. Н.; Туркина, Е. П.ArticleРусский
2022Werbung für die generation ZVoitas, A.; Moisa, A.; Войтас, А.; Мойса, А.ArticleНемецкий
2019La numérisation de l’économie: la route vers un changement de la société?Kulikou, I.; Куликов, И. В.ThesisФранцузский
2019Возможности рекламных видеороликов в социальных сетяхДойняк, Р. Г.; Белый, В. Р.ArticleРусский
2019Эффективность рекламы в социальных сетяхКовальчук, В. С.ArticleРусский
2019Influence of social media marketing on young customersKliuchnikov, E.; Silchuk, N.ThesisАнглийский
2021Features of advertising in the social network InstagramKlimova, M.; Yazymova, A.ArticleАнглийский
2022Advertising in social networksKamenka, K.ArticleАнглийский
2023Modern methods of promotion of knitted products in Republic of BelarusArkhim, E.; Spitsyna, M.; Архим, Э. М.; Спицына, М. А.ArticleАнглийский
2022Анализ использования возможностей социальных сетей для продвижения организаций культурыРоманчук, Д.ArticleРусский
2022Омниканальность при распределении бюджета и оценке эффективности рекламы в интернетеЛапицкий, А. М.ArticleРусский
2023Social media advertising aimed at children: strategies and impactEfimenko, M.; Rybak, V.ArticleАнглийский
2023Web-marketing in the Republic of BelarusBril, K.; Korolenya, M.ArticleАнглийский
2024Global flavor: Instagram strategies for elevating restaurant businesses’ personal brands across culturesAksenik, A.; Аксеник, А. С.ArticleАнглийский
Results 1-14 of 14 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next