Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/109275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPodobed, N.-
dc.contributor.authorEnin, Y.-
dc.contributor.authorПодобед, Н. А.-
dc.contributor.authorЕнин, Ю. И.-
dc.date.accessioned2025-10-17T12:55:11Z-
dc.date.available2025-10-17T12:55:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationPodobed, N. Evaluating the effectiveness of integrated marketing communications / N. Podobed, Y. Enin // Научные труды Белорусского государственного экономического университета. Выпуск 18 / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: А. В. Егоров (главный редактор) и др.]. – Минск : Колорград, 2025. – С. 284-293.ru_RU
dc.identifier.issn2219-9772-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/109275-
dc.description.abstractThe article considers basic metrics for evaluating the effectiveness of the main elements of integrated marketing communications (IMC), in the context of active digitalization of marketing. Various approaches and indicators of online and offline promotion are analyzed. Examples of tools for content analytics are given. The main authors principles for evaluating the effectiveness of IMC elements are determined. The author’s vision of structuring effectiveness indicators within relative and absolute metrics is indicated.ru_RU
dc.description.abstractРассматриваются основные показатели для оценки эффективности основных элементов интегрированной маркетинговой коммуникации (ИМК) в контексте активной цифровизации маркетинга. Анализируются различные подходы и показатели онлайн- и офлайн-продвижения. Приведены примеры инструментов для аналитики контента. Определены основные принципы оценки эффективности элементов ИМК. Изложено видение авторов в области структурирования показателей эффективности в рамках относительных и абсолютных метрик.-
dc.languageАнглийскийru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherКолорградru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.subjectpublic relationsru_RU
dc.subjectdirect marketingru_RU
dc.subjectsales promotionru_RU
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru_RU
dc.subjectсвязи с общественностьюru_RU
dc.subjectпрямой маркетингru_RU
dc.subjectстимулирование продажru_RU
dc.titleEvaluating the effectiveness of integrated marketing communicationsru_RU
dc.title.alternativeОценка эффективности интегрированных маркетиговых коммуникацийru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podobed_284-293.pdf390.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.