Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/108155
Title: 4P как инструментарий маркетинга
Authors: Тришина, С. Л.
Keywords: маркетинг-микс;инструменты маркетинга;marketing tools
Issue Date: 2025
Publisher: БГУИР
Language: Русский
Type: Article
Citation: Тришина, С. Л. 4P как инструментарий маркетинга / С. Л. Тришина // Экономика Беларуси: рост, инновации, безопасность : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 15 мая 2025 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: А. А. Быков (ответственный редактор) и др.]. – Минск : БГУИР, 2025. – С. 166.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/108155
ISBN: 978-985-543-819-0
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trishina_166.pdf139.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.