Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107695
Title: Gen Z’s impact on eco-marketing: what do they expect from brands?
Authors: Grechushkina, A.
Kushnerova, U.
Keywords: environment;ecological consciousness;generation Z;environmental responsibility;ecomarketing;окружающая среда;экологическое сознания;поколение Z;экологическая ответственность;экомаркетинг
Issue Date: 2024
Publisher: Колорград
Language: Английский
Type: Article
Citation: Grechushkina, A. Gen Z’s impact on eco-marketing: what do they expect from brands? / A. Grechushkina, U. Kushnerova; scientific supervisor V. Nazarenko // Экология. Человек. Бизнес : сборник материалов IV Международной научно-практической конференции, Минск, 14 ноября 2024 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет маркетинга и логистики ; [редакционная коллегия: С. Н. Лапина (отв. ред.) и др.]. – Минск : Колорград, 2024. – С. 123-127.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107695
ISBN: 978-985-896-948-6
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grechushkina_123_127.pdf137.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.