Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107498
Title: The impact of language on advertising and consumer perception
Other Titles: Влияние языков на рекламу и восприятие потребителей
Authors: Kostyuk, D.
Костюк, Д. Ю.
Keywords: реклама;языковая коммуникация;маркетинговая коммуникация;потребители;advertising
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Kostyuk, D. The impact of language on advertising and consumer perception / D. Kostyuk; науч. рук. Д. И. Бондарчук // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 607-608.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107498
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostyuk_607_608.pdf160.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.