Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107329
Title: Sociocultural factors and their influence on business
Other Titles: Социально-культурная среда международного бизнеса
Authors: Pshenko, D.
Пшенко, Д. Е.
Keywords: социокультурная среда;международный бизнес;ведение бизнеса;doing business
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Pshenko, D. Sociocultural factors and their influence on business / D. Pshenko; науч. рук. М. Н. Гаврилова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 356-357.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107329
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pshenko_356_357.pdf160.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.