Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107282
Title: The impact of social media on customer opinion
Other Titles: Влияние социальных сетей на мнение покупателя
Authors: Vasiljeva, A.
Васильева, А. В.
Keywords: онлайн-торговля;promotional videos;touch marketing;рекламные видеоролики
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Vasiljeva, A. The impact of social media on customer opinion / A. Vasiljeva; науч. рук. Л. В. Соловьева // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 458-460.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107282
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasileva_458_460.pdf165.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.