Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/106762
Title: Online marketing in a scientific context: characteristics and significance in the modern economy
Other Titles: Онлайн-маркетинг в научном контексте: характерные черты и значение в современной экономике
Authors: Begunets, V.
Бегунец, В. Д.
Keywords: types of marketing;local marketing;типы маркетинга
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Begunets, V. Online marketing in a scientific context: characteristics and significance in the modern economy / V. Begunets; науч. рук. О. Л. Хаецкая // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 9-10.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/106762
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Begunets_9_10.pdf179.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.