Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/106591
Title: Методика анализа и оценки эффективности рекламной деятельности предприятий
Authors: Трунина, Н. В.
Keywords: рекламная деятельность;маркетинговые исследования;эффективность рекламы;методы оценки;advertising activities;marketing research
Issue Date: 2005
Language: Русский
Type: Article
Citation: Трунина, Н. В. Методика анализа и оценки эффективности рекламной деятельности предприятий / Н. В. Трунина // Бухгалтерский учет и анализ. – 2005. – № 11. – С. 43-46.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/106591
Appears in Collections:2005, №11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trunina_43_46.pdf139.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.