Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104514
Title: National cultural specificity of commercial advertising on social networks
Other Titles: Национально-культурная специфика коммерческой рекламы в социальных сетях
Authors: Ukolov, D.
Уколов, Д. О.
Keywords: маркетинговый анализ;коммерческая реклама;изучение рекламы;американский компании;британские компании;marketing analysis
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Ukolov, D. National cultural specificity of commercial advertising on social networks / D. Ukolov // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 376-378.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104514
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ukolov_376_378.pdf169.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.