Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103189
Title: The foundation of audience understanding in market research
Authors: Podobed, N. A.
Enin, Y. I.
Keywords: маркетинговые стратегии;маркетинговые исследования;исследования рынка;market research
Issue Date: 2024
Publisher: Колорград
Language: Английский
Type: Article
Citation: Podobed, N. A. The foundation of audience understanding in market research / N. A. Podobed, Y. I. Enin // Экономический рост Республики Беларусь: глобализация, инновационность, устойчивость : материалы XVII Международной научно-практической конференции, Минск, 16 мая 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редколлегия: А. В. Егоров (ответственный редактор) и др.]. – Минск : Колорград, 2024. – С. 138.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103189
ISBN: 978-985-896-756-7
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Podobed_138.pdf228.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.