Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102077
Title: Анализ маркетинговых инструментов стимулирования продаж
Other Titles: Analysis of marketing tools to stimulate sales
Authors: Пономарева, М. С.
Ponomareva, M. S.
Keywords: анализ;маркетинговые инструменты;стимулирование продаж;покупатели;доходы;расходы;финансовый результат;marketing tools;sales promotion;financial results
Issue Date: 2022
Language: Русский
Type: Article
Citation: Пономарева, М. С. Анализ маркетинговых инструментов стимулирования продаж / М. С. Пономарева // Бухгалтерский учет и анализ. - 2022. - № 1. - С. 22-27.
Abstract: Представлен авторский подход к анализу маркетинговых инструментов стимулирования продаж, включающий анализ обязательств перед покупателями, доходов, расходов, финансового результата от реализации товаров с использованием маркетинговых программ, позволяющий оценить экономическую целесообразность предоставления покупателям стимулирующих мероприятий, выявить резервы повышения эффективности процесса реализации.
The article presents the author's approach to the analysis of marketing tools to stimulate sales, including an analysis of obligations to customers, income, expenses, financial results from the sale of goods using marketing programs, which allows to assess the economic feasibility of providing customers with incentive measures and identify reserves for increasing the efficiency of the implementation process.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102077
Appears in Collections:2022, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponomareva_22_27.pdf224.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.