Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/101415
Title: The marketing strategy transformation of fast fashion brands under the background of low carbon economy
Authors: Wei Zhang
Boshi Cui
Keywords: clothing care;environmental protection;быстрая мода
Issue Date: 2023
Publisher: Медиал
Language: Английский
Type: Article
Citation: Wei Zhang. The marketing strategy transformation of fast fashion brands under the background of low carbon economy / Wei Zhang, Boshi Cui; scientific supervisor S. L. Trishina // Экология. Человек. Бизнес : сборник материалов II международной научно-практической конференции, Минск, 7 декабря 2023 г. / УО "Белорусский государственный экономический университет", факультет маркетинга и логистики ; [редакционная коллегия: Е. В. Гусаков (отв. ред.) и др.]. – Минск : Медиал, 2023. – С. 364-365.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/101415
ISBN: 978-985-7229-89-5
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WEI_ZHANG_364_365.pdf579.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.