Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/101415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWei Zhang-
dc.contributor.authorBoshi Cui-
dc.date.accessioned2024-01-22T11:45:52Z-
dc.date.available2024-01-22T11:45:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationWei Zhang. The marketing strategy transformation of fast fashion brands under the background of low carbon economy / Wei Zhang, Boshi Cui; scientific supervisor S. L. Trishina // Экология. Человек. Бизнес : сборник материалов II международной научно-практической конференции, Минск, 7 декабря 2023 г. / УО "Белорусский государственный экономический университет", факультет маркетинга и логистики ; [редакционная коллегия: Е. В. Гусаков (отв. ред.) и др.]. – Минск : Медиал, 2023. – С. 364-365.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-7229-89-5-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/101415-
dc.languageАнглийский-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherМедиалru_RU
dc.subjectclothing careru_RU
dc.subjectenvironmental protectionru_RU
dc.subjectбыстрая модаru_RU
dc.titleThe marketing strategy transformation of fast fashion brands under the background of low carbon economyru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WEI_ZHANG_364_365.pdf579.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.