Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 64337 to 64416 of 68489 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2020NVIDIA’s RTX-related marketing strategyBychankov, A.ArticleАнглийский
2023Nutrition knowledge and health status among working women of Punjab: a cross-sectional analysisAbrol, A.ArticleАнглийский
2001Numerique: quand les objets deviennent vraiment personnelsБедрицкая, О.; Bedrickaya, O.-Французский
2013Nuevas tendencias en la ensenanza de lenguas extranjerasMujica, A.ThesisИспанский
2001NS2 как универсальное средство имитационного моделирования сетей связиКучерявый, Е. А.ArticleРусский
2022Noy yotvat IKEA effect on personal assessmentsHoja, O.ArticleАнглийский
2018Nowaday challenges of supply chain risk management as a consequence of the ongoing business environment changesСереда, А. Е.ThesisАнглийский
2002-04-18Now to negotiate effectivelyКовалевская, К. С.; Kovalevskaya, K. S.Thesisанглийский
2022Nouveau format pour les auditeurs de radio FranceLashutka, V. A.; Лашутко, В. А.ArticleФранцузский
2017Nostalgia marketing and its influence on consumer preferenceKirik, A.ThesisАнглийский
2012Nootropics - effective drugs or brain doping?Бринкевич, В. В.-Английский
2005Nonverbality in international communicationЧембрович, Т. С.; Chembrovich, T. S.ThesisАнглийский
2015Non-waste production: profitable and ecological way of manufacturingМусатова, А. А.; Хаданович, Д. О.; Musatova, A. A.; Khadanovich, D. O.ThesisАнглийский
2013Non-classical method for predicting inflationHadas-Dyduch, M.ThesisАнглийский
2022Nomophobie comme une maladie du XXI sècleBoulaï, D.; Condracheva, A.; Булай, Д. И.; Кондрашева, А. Ю.ArticleФранцузский
2023Nomination des magasins en ligne françaises et bielorusses: analyse structurelleNekhme, M.; Нехме, М.ArticleФранцузский
2011Niños indigo como fenómenoПолячок, А. А.-Испанский
2013Niestabilność oŧoczenia zewnęŧrznego a procesy kooperacji oraz fuzji I przejęć firmHościlowicz, E.-Польский
2022NFT: особенности, проблемы, перспективы использованияВставский, П. Д.; Котик, И. Н.ArticleРусский
2022NFT: vice or virtueRozum, V.; Bychkova, A.ArticleАнглийский
2021NFT-токены в цифровой экономике: тенденции и перспективы развитияКривецкая, Д. В.; Ведерчик, А. А.ArticleРусский
2022NFT — новая единица цифровой экономикиМаксименко, О. А.ArticleРусский
2022NFT как новое явление в мировой цифровой экономикеСтолярова, Е. В.ArticleРусский
2022NFT как информационные технологииПетрова, Е. А.; Сущиц, Д. С.ArticleРусский
2022NFT как инструмент привлечения инвестицийРоманович, А. Г.ArticleРусский
2014NFC технологии в современном миреСанкевич, А. С.; Карась, Я. В.Thesis-
2019Les nėologismes dans les sphères politique et économique de la langue françaiseShadurskaya, K.; Шадурская, К. И.ThesisФранцузский
2022New Zealand as a successful businessmanKorol, D.; Skorobogatya, E.; Король, Д.; Скоробогатая, Э.ArticleАнглийский
2009New words in the sphere of globalizationShulga, N. V.ThesisАнглийский
2020New vision of interior desigh in the marketing fieldHoteit, O.; Morozevich, O.ArticleАнглийский
2016New type of advertising: ADS on blogsAbiralo, D.; Bukvalnaya, E.; Bedritskaya, L.; Milevskaya, O.-Английский
2016New trend marketing on the internet: what's that, and what does it do?Kanash, K.; Shvakel, K.; Starovojtova, O.; Mas, G.-Английский
2022New travel trend: how the coronavirus has changed the preferences of touristsСелькова, Е. А.; Вашкель, В. А.ArticleАнглийский
2021New skills of the accountant profession in the digital economyMakaruk, P.ArticleАнглийский
2002-04-18New prospectives in business: e-commerceТареева, Т. А.; Tareeva, T. A.Thesisанглийский
2020New player on the financial marketKutuzova, Z.; Dorosh, Y.ArticleАнглийский
2020New opportunities for the world economyUsovich, P.ArticleАнглийский
2000New Modern Conception of MarketingShatov, S.; Шатов, С. А.-Английский
2018New mechanisms of the VAT lawVincencova, E.ThesisАнглийский
2017New industrialization as a concept of regional industrial developmentAftakhova, U.; Yanchuk, A.ThesisАнглийский
2015New Heights (Part 2) : электронное учебно-методическое пособие для студентовДмитриева, О. П.; Заяц, О. И.; Мышковская, Н. Ю.; Dmitrieva, O. P.; Zayac, O. I.; Myshkovskaya, N. Yu.-Английский
2015New Heights (Part 1) : электронное учебно-методическое пособие для студентовДмитриева, О. П.; Заяц, О. И.; Мышковская, Н. Ю.; Dmitrieva, O. P.; Zayac, O. I.; Myshkovskaya, N. Yu.-Английский
2017New economy: challenges for traditional organizational structuresR. van de PollThesisАнглийский
2001New economy in der weltСамович, И.; Samovich, I.-Немецкий
2017New economy in cyberspace — experience of Polish-Belarusian cooperationPartycki, S.; Drewniak, A.; Błaszczak, D.ThesisАнглийский
2001New economyГоворко, Н. Н.ThesisАнглийский
2020New directions in Belarusian marketing on the example of the international company “CIVITTA”Komalova, V.ArticleАнглийский
2016New approach tо thе analysis of enterprise's competitive сарасitу in UzbekistanRoldugin, V.; Kayumov, R.ArticleАнглийский
2019New approach of solving the problem of overtourism in ItalyБородовская, А. С.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский
2023Neuromarketing in the retail sectorLozhkina, A.; Semenova, M.ArticleАнглийский
2023Neuromarketing as a tool in social networksGoncharenko, V.; Grishchenko, S.ArticleАнглийский
2023Neuromanagement – a new branch of managementKerestsedjiyants, P.; Bashura, Ya.ArticleАнглийский
2019NeurographicsDubovik, A.ArticleАнглийский
2015Neuroeconomics: the bless and the curseAndilevko, J.; Korniichenko, M.-Английский
2017Neural networks in businessKonetsky, V. A.; Lezhaiko, M. А.; Bedritskaya, L. V.ThesisАнглийский
2016Neural networks in businessKonetsky, V. A.; Lezhaiko, M. А.; Bedritskaya, L. V.-Английский
2004Network маркетингСтасюкевич, С. В.ThesisРусский
2001Network marketing как новая форма дистрибьюцииЯковская, Т. М.ThesisРусский
2023Neologisms in the tourism industry. New words of 2022Belyak, E.; Беляк, Е. В.ArticleАнглийский
2012Neologisms in taxationРудзкая, В. В.-Английский
2012Neologisms in modern business EnglishЖгировская, Е. С.-Английский
2022NeobankingSilvanovich, A.ArticleАнглийский
2021Negotiations as a basis of international businessYakubova, E.; Якубова, Е. А.ArticleАнглийский
2006Negative political advertising: is it really so effective?Пешина, К. Г.; Peshina, K. G.-Русский; Английский
2002Negative consequences of globalisation and the way of its recoveryСабук, С. К.ArticleАнглийский
2023Necessity for diversity, equity and inclusion (DEI) in the workspaceZybkovskaya, A.ArticleАнглийский
2019Necessary elements to provide collaborative leadershipAyaka Takeuchi; Аяка ТакэучиLearning ObjectАнглийский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2022NDVI – ведущий вегетационный индекс в системе мониторинга сельскохозяйственных угодийКазак, А. В.ArticleРусский
2021Nature-positive crop production in the NetherlandsKliukin, A.; Kliukina, V.ArticleАнглийский
2001NATO, Yugoslavia and international lawПасиевич, В. В.; Pasievich, V. V.-Английский
2020Native advertisingKunitskaya, M.ArticleАнглийский
2020Nationalitäten in phraseologismenPatschko, A.; Пачко, А.ArticleНемецкий
2019Nationalflagge als einzigartiges Attribut des Landes - ist das jetzt so?Schachnowitsch, W.; Grinewitsch, J.; Шахнович, В. П.; Гриневич, Ю. Д.ThesisНемецкий
2017-06-30National Strategies of Transition Economies : Syllabus for Master's program Specialization 1-25 81 01 «International Economics and Trade Policy»Borisik, O. V.Learning ObjectАнглийский
2015National Strategies of Transition Economies : electronic educational-methodical complex for Master’s program 1-25 81 01 «International Economics and Trade Policy»Борисик, О. В.; Borisik, O. V.-Английский
2011National specificity in trademarks of beer brandsКарпова, Ю. О.; Karpova, Yu. O.-Английский
2011National features of PR-events to celebrate a holiday "The city day"Лукашеня, Н. С.; Lukashenya, N. S.-Английский
2021National competitiveness: methodological challenges beyond the fourth industrial revolutionVashkevich, Yu. B.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1