Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99988
Título : Особенности формирования корпоративного стиля (на примере ИП «Торговый дом “Баден”»)
Autor : Яцинова, В. Г.
Кардаш, Т. А.
Palabras clave : корпоративная культура;корпоративный стиль;имидж компании;corporate culture
Fecha de publicación : 2007
Editorial : Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citación : Яцинова, В. Г. Особенности формирования корпоративного стиля (на примере ИП «Торговый дом “Баден”») / В. Г. Яцинова, Т. А. Кардаш // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2006" / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2007. — С. 259-260.
Resumen : The process of forming of corporate identity is an object and article of research on the trade enterprise. Purpose of work is to define base constituents and ways of forming of corporate identity. During the implementation of the work such suggestions as changing of the corporate palette of colors, a brand name block of make-up of corporate elements on transmitters, a modification of logotype for the transmitters of different format have passed approbation. Economic and social meaningfulness of the developments consists in the complex improvement of elements and transmitters of corporate style of the «Foreign Trade Company «Baden».
URI : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99988
ISBN : 978-985-476-562-4
Aparece en las colecciones: Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2006"

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Yatsinova_259_260.pdf206.42 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.